کارآموزی مخابرات شهرستان نهاوند

دسته بندي : پروژه های کارآموزی » رشته برق و مخابرات (کارآموزی_و_گزارشات)

آشنايي و اهميت مخابرات

تعريف مخابرات : مخابرات به معناي خبررساني و رد و بدل كردن هر گونه پيام و علم ارتباط بين نقاط يا مخابره و ارسال پيام و دريافت آن را مخابرات گويند .

تاريخچه ي مخابرات : تكنولوژي مخابرات و الكترونيك در سالهاي اخير با سرعت غيرقابل تصور متحول گرديده و بشر امروز موفق شده است كه از سرويس هاي ارتباطي با كيفيت بهتر، سرعت انتقال بيشتر و هزينه هاي كمتر استفاده نمايد. سيستم تلگراف اوليه بصورت مورس جاي خود را به تله تايپ، تلكس و فاكس داده و تلفن هاي مغناطيسي به تلفن هاي نيمه خودكار و خودكار و الكترومكانيكي، الكترونيكي و ديجيتالي تبديل شده، كابل هاي قطور و مكالمات تلفني مبدل به فيبر نوري به قطر بسيار كم و كارايي چندين برابر گرديده است، فرستنده گيرنده هاي بزرگ و پرمصرف و حرارت زا و پارازيت زاي  لاسپی به صورت فرستنده، گيرنده هاي كوچك ترانزيستوري و مدارات مجتمع و كم مصرف در آمد. ماهواره ها هم مشكل امواج VHF و بالاتر را حل كرده اند و يك ماهواره مي تواند امواج تلويزيوني را دريافت و سطح منطقه اي يا قاره اي پخش نمايد .

در اين قسمت لازم است از كليه برادران مخابرات شهرستان نهاوندكه بنده را در يادگيري مطالب جديد ياري فرمودند تشكر و قدرداني كنم .

دسته بندی: پروژه های کارآموزی » رشته برق و مخابرات (کارآموزی_و_گزارشات)

تعداد مشاهده: 2839 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: DOC

تعداد صفحات: 67

حجم فایل:9,709 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل