دانلود گزارش كارآموزي مهندسي پزشكي

دسته بندي : پروژه های کارآموزی » رشته پزشکی و پرستاری (کارآموزی_و_گزارشات)

چكيده مطالب:

بشر از ابتدا تا كنون همواره به دنبال دست يابي به روشهايي جهت تسهيل امورزندگي براي خود بوده است. دراين راه تلاشهاي كرده و گاه با شكست و گاه با موفقيت روبرو شده است اما موردي كه پژوهندگان واقعي و منقي اعلم انجام مي دهند اين است كه از شكست ها درس گرفته و تجارب خودرا در تلاشهاي آينده به كار مي بندند بر علم اندوزي استفاده از تجارب هم ما را در انجام امور ياري مي‎كند.

حال چه بهتر است كه به جاي آن كه منتظر شكست هايمان شويم تا از آن درس بگيريم، بياييم و با علم دوزي تجارب ديگران را براي خود بكار بگيريم و بدينوسيله شكست ديگران پل موفقيت ما بشود.

هدف دوره ماي انيفيپيني كارآموزي علاوه بر علم اندوزي كاربردي و عملي، آشنايي با تجربه ها و شكست هاي ديگران است تا با تفكر درست و عملي، بتوانيم آن ها را شناخته و بكار بسته و به موفقيت دست يابيم.

باشد كه ما هم با تلاش و كار زياد بتوانيم به تجاربي دست يابيم كه در خدمت  ديگران بعد از ما قرار گيرد و در جهت كل پيشرفت علم  و علوم ميهنمان گام برداريم.

براي بررسي كارآموزي مهندس پزشكي و تاريخچه مهندسي پزشكي ، بد نيتس كه ابتدا نقش مهندسان پزشكي در بيمارستان اشاره شود.

بررسي نقش مهندس پزشك در بيمارستانها

{{اين پژوهش با بررسي نقش مهندس پزشكي در بيمارستانها و با روش مطالعه پيمايشي ميداني انجام شده و از آنجايي كه پژوهشي كتابخانه اي ميداني بوده جامعه آماري و نمونه آماري نداشته است ولي نتايج بدست آمده نشان دهنده تأثير استفاده از كارشناس مهندس پزشكي در مراكز درماني است.}}

نظام پزشكي بر مبناي روال سنتي خود تمايل ندارد كه شخصي را به صرف اينه عنوان مهندس پزشكي يا كلينيكي و يا تجاري در حرفه اي غير از پزشكي دارد به عضويت قبول كند اما آنها اين واقعيت را كه روز به روز آشكارتر مي‎شود بايد در نظر بگيرند كه استفاده از ابزار پزشكي مستلزم داشتن قابليت هاي لازم درحفظ، استفاده، تعمير و تنظيم آنها است، در غير اينصورت سرمايه و فرصت هاي تلف شده و مبالغ هنگفتي براي خريد ابزار پزشكي صرف شده است.

وجود انبوه دستگاه هاي بلا استفاده مازاد و يا اسقاط در انبارهاي بيمارستاني و عدم توجه به آنها جاي سئوال بسيار دارد. ذكر اين مسئله ضروري است كه هزينه تعمير و نگهداري تجهيزات درماني بسيار هنگفت است و در برخي موارد ده برابر هزينه تأمين نيروي انساني جهت تغذيه و خدمات غيردرماني بيمارستاني است.

علاوه بر موضوع تعمير دستگاه ها و تجهيزات پزشكي، مساله درجه بندي و تنظيم صحيح اين وسايل و گرفتن پاسخ درست و مطلوب تشخيصي از آنها از موضوعاتي است كه غفلت از آن موجب مي‎شود خطرات متعددي متوجه بيمار شده و درمان در جهت صحيح و مطلوب انجام نگيرد. در مواردي بيماري شدت يابد يا حتي بيمار از دست برود.

دسته بندی: پروژه های کارآموزی » رشته پزشکی و پرستاری (کارآموزی_و_گزارشات)

تعداد مشاهده: 3991 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: DOC

حجم فایل:157 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل