دانلود گزارش کارآموزی حسابداری - مديريت امور مالي شهرداري

دسته بندي : پروژه های کارآموزی » رشته حسابداری (کارآموزی_و_گزارشات)

فصل اول

 

 

آشنائي كلي با مكان كارآموزي :

  1. تاريخچه
  2. اسامي شهرداران ميانه ( بعد از انقلاب اسلامي )
  3. چارت سازماني
  4. انواع محصولات توليدي يا خدمات
  5. شرح مختصري از فرآيند خدماتي
  6. اهداف سازمان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. تاريخچه :

           ميانه در جنوب شرقي استان آذربايجان شرقي بر سر راه جاده ترانزيت تبريز - تهران با وسعتي معادل 5590 كيليومتر مربع قرار گرفته است . ميانه با مساحت 9/8 درصد از كل مساحت استان وسيعترين شهرستان استان مي باشد . اين شهرستان بين دو رشته كوه برغوش در شمال و قافلانكوه در جنوب قرار گرفته و از شمال به شهرستان سراب ، از جنوب به استان زنجان ، از شرق به خلخال و از غرب به هشترود محدود است .

ميانه در تاريخ به اسامي گرمرود و ميانج ياد شده . طبق اسناد و مدارك و نوشته هاي مورخان از لحاظ تاريخي پشتوانه غني و پرباري دارد . ميانه از دير باز شهري فرهنگي و مذهبي بشمار مي رود . اين شهر بر اثر حملات مغول يكبار به كلي ويران شده و در دوره هاي بعدي مجدداً روبه عمران و آبادي  نهاده است . داراي دو رودخانه شهر چاي و
قوري چاي مي باشد .

دانشگاههاي پيام نور و دانشگاه آزاد اسلامي با رشته هاي مختلف و متعدد خود پذيراي انبوه مشتاقان علم و تحصيل معرفت مي باشد . جمعيت ميانه حدود 77890 نفر مي باشد . ميانه داراي آثار و ابنيه تاريخي بسياري است كه شكوه و زيبائي معماري دوره اسلامي در آنها بخوبي مشهود و چشمگير است .

 شهرداري ميانه كه سازمان خدماتي و اداري مورد نظر و محل كارآموزي اينجانب
مي باشد در سال 1314 تاسيس و از نظر درجه بندي سازمان شهرداريها در رده هفتم قرار دارد . شهرداري يكي از اساسي ترين و مهمترين نهادهاي سازنده و ارگانهاي شهري است كه شهرداري ميانه نيز در راستاي طرحها و هدفهاي سازنده خود مي كوشد تا شهري آباد در پيش رو داشته باشيم كه اميدواريم با تلاشهاي دلسوزانه تر و آگاهانه تر دست اندركاران ، كمرنگي آن پررنگتر و چشمگير تر شود .

دسته بندی: پروژه های کارآموزی » رشته حسابداری (کارآموزی_و_گزارشات)

تعداد مشاهده: 2635 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: rar

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:59 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل